Regulamin Programu Lojalnościowego 15.07.2020
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego dla Klientów sklepów LIBRA.
2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest FHU LIBRA Justyna Skrzybalska z siedzibą w Skawina, ul. 29 Listopada 5c, NIP: 6791679740.
3. Program Lojalnościowy obejmuje klientów sklepów LIBRA:
LIBRA Sklep Papierniczy
ul. Kazimierza Wielkiego 8a
32-050 Skawina
LIBRA Biuroserwis
ul. 29 Listopada 5c
32-050 Skawina
II. CEL PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Program Lojalnościowy ma na celu wsparcie sprzedaży i aktywizację klientów sklepów LIBRA.
III. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia i niepełnoletnia.
2. Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest odebranie Karty Klienta w dowolnym sklepie Organizatora.
3. Wszelkie uprawnienia wynikające z Programu nie mogą zostać przeniesione przez Uczestnika na osoby trzecie.
IV. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym należy dokonać zakupów na kwotę minimum 50 zł i odebrać Kartę Klienta w dowolnym sklepie Organizatora.
2. Z programu wyłączone są artykuły z działów towarowych:
Tusze do drukarek atramentowych
Tonery do drukarek laserowych
3. Każdy klient, który dokona zakupów w dowolnym sklepie Organizatora na kwotę minimum 50 zł (z wyłączeniem artykułów nieobjętych programem) otrzyma pieczątkę na swojej Karcie Klienta.
4. Za jedno wydane 50 zł należy się jedna pieczątka.
5. Wielokrotność kwoty 50 zł powoduje wielokrotność liczby otrzymanych pieczątek.
6. Klient otrzymuje pieczątkę wyłącznie w kasie, w momencie i dniu dokonania zakupów.
7. Po zebraniu przez Klienta 10 pieczątek w okresie roku od momentu wydania karty klientowi przysługuje jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy (jednorazowo) w dowolnym sklepie Organizatora.
8. Rabat nie dotyczy produktów, które w danym momencie są objęte inną akcją promocyjną.
9. Rabat jest do wykorzystania w ciągu 18 miesięcy od założenia karty.
10. Udział w programie Karta Stałego Klienta wyklucza korzystanie z rabatów dla klientów firmowych.
V. REKLAMACJE
1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien poinformować Organizatora.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
3. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail: biuro@sklep-libra.pl
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.